W UNI-MED dążymy do zapewnienia naszym klientom jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Należy jednak pamiętać, że nasz serwis prowadzi wyłącznie działalność marketingową, a wszelkie transakcje dokonywane są za pośrednictwem stron zewnętrznych. W związku z tym, wszelkie kwestie związane ze zwrotami produktów należy kierować bezpośrednio do sklepu, w którym dokonano zakupu.
Jak dokonać zwrotu?
- Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą produktu. Informacje dotyczące procedury zwrotów znajdziesz zwykle na stronie, na której dokonałeś zakupu.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez sprzedawcę, co umożliwi szybkie i sprawne przetworzenie Twojego zwrotu.
- W przypadku pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowej pomocy, możesz skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta sprzedawcy.
Pytania? Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu lub potrzebujesz pomocy związanej z przekierowaniem do odpowiedniego sprzedawcy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Dziękujemy za korzystanie z naszych usług.